Module 2: Wat mis ik? Hoe voorkom ik dat de deal klapt?

“Daadwerkelijk inzicht verkregen in mijn functioneren gedurende onderhandelingen.”

Onderhandelen II, april 2016

Philipp Wolff, ondernemer

 

Doelstelling

U bereid zich voor met uw cliënt, vertelt hij u wel alles? Wat kunt u doen voor uw cliënt en wat niet, zonder meteen uw cliënt te verliezen?

En hoe is dat met de wederpartij, welke informatie heeft u nog nodig en wat weet u niet? Hoe voorkomt u dat ineens de vlam in de pan schiet en de deal klapt.

Resultaat

u leert doorvragen, sensitiviteit ontwikkelen voor onvermoede informatie die de onderhandeling kan veranderen en daar op inspelen, en luisteren, luisteren en nog meer luisteren.

Praktische informatie

  • 6 NOvA/KNB punten voor vaardigheden
  • Tijd: 9.30-17.00 uur
  • Kosten: €450 excl. BTW